lauantai 16. huhtikuuta 2011

mä vajoan

Mua on hävettänyt tänään kaikki asiat ihan sikana ! Matikan kaksoistunnilla tunsin itteni harvinaisen tyhmäksi, kun  en saanut ees Jossun avulla oikeita vastauksia tehtäviin. Ja hei ne oli kopiota yläasteen jutuista, kulmakertoimia vaan ! Aluksi kauhee into päällä, jee taas helppoa kun kurssi vasta alkaa, mutta ei ! Kaikki tyssäs jo tokan tehtävän aa -kohtaan. Oli kiva vaivata puolirampaa opettajaa kyselemällä tyhmiä, niin että se joutu kävelykeppinsä kanssa ihan suotta sohomaan.
Oltiin äiskän ja veljen kanssa ruokaa ostamassa, kun viikonloppuna sisarusten synttärit, niin äiti hoputti mua pakkaamaan ostoksia. Olinkin sitten vähän liian nopsa ja ryntäsin sullomaan jonkun randomtädin tavaroita meidän kasseihin. Eikä siinä vielä mitään, lisäksi kerkisin moittmaan veljelle kovaan ääneen; "Minkä ihmeen takia äiti ostanut mustaamakkaraa ! Hyi en varmasti syö mitään näin pahaa ! Mitä sen päässä oikeen liikkuu !" Oli kiva selittää sille tädille joka onneks sitten huomautti mua että olin sen ostosten kimpussa. Teki mieli vajota maan alle.


Löysin myös aina niin mauttoman hiuslisäkkeeni ! Vois ehkä joskus taas puoliksi läpällä pistää ihmisten ilmoille ton.

Miia

4 kommenttia:

  1. No mutta tuollaset arkipäivän kömmähdykset kuuluu elämään ja onpahan ainaki jotain mille nauraa sitten myöhemmin. :D

    VastaaPoista
  2. puolirampa jukkis:D niinhän se oli ..

    VastaaPoista
  3. supernova, no niimpä (: pitää ottaa positiivisesti !

    koldun, äläpä :--D ope parka !

    VastaaPoista
  4. miks en oo kuullu näistä kämmeistä :D

    VastaaPoista