sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

kevättäkö rinnassa


Päivät ne vaan vierii, kevät on tullut ja lumi ei mee pois. Mä ihan täysillä ootan, että futiskausi alkais jo, nurmi kasvais ja lehtiä ilmestyis puuhun. Oon niin onnellinen, sitten kun topi saa taas pelata pallonsa + poikien kanssa, se on oikeesti paras aika vuodesta. Kyllä mäkin ihan futista tykkään pelata, mutta ei se mikään intohimo oo, niikun joillakin.
Sitten mä ootan pääsiäistä, vappua ja synttäreitä ja niinno ylipäätään huhtikuuta. En kyl tiiä mitä en oottais. Haluisin et olis jo huominen, koska sunnuntait ahdistaa ja sillon kukaan ei oo oikeen hyvällä tuulella :---( so sad.
Äsken puolituttu yritti kaupata mulle kania fbssä, mutta en ostanut, no toivotaan et kaniparka saa kivan kodin. Mulla on tarpeeksi kania höntissäkin (ylimässä kuvassa).
Haluisin vaan tänään ulkoilla, en nyrkkeillä, koska aurinko paistaa. Vois ehkä harkita 10km kävelylenkkiä, jos jättäiskin reenit väliin tälläkertaa. Kaikki riippuu nyt siitä suostuuko Mimmi lähtemään mukaan !

Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti