sunnuntai 30. tammikuuta 2011

rakastan ja vihaan






Kattelin tänäää vanhoja kuvia, tässsä muutama parin vuoden takaiselta riparilta ja oi että tota kesää !
Just tänään nyrkkeilyssä puhuttiin Miian kans siitä että ku tammikuu on ihan just ohi. Miia rakastaaa kesäää ja tykkää keväästä. Mä en voi sietää kevättä, sitä ku kaikki on harmaata vielä ennenku puihin tulee lehtiä ja sitä ku ojissa on vaan vähän lunta, se on niin rumaa. Mä tykkään talvesta (ja tietty kesästä), sitä ku kävelee pakkases ja lumi narskuu kenkien alla ja sitä ku saa lasketella ja hiihtäää, ihanuus ! Kesän tulo on ihanaa, mutta tarkottaa myös sitä että salibandykausi loppuu ja me akat siirrytään pelaamaan jalkapalloa. Jalkapallo, asia jota en ees inhoa vaan jopa pelkään. Mä oon joku jalkapallo magneetti, aina se pallo löytää mun naaman ! Olipa sekavaa, tiivistettynä tän kaiken olis voinu sanoa että odotan kovasti kesää ja niitä ihania suunnitelmia mitä kesälle on, haluan nauttia vielä kivoista talvipäivistä rinteessä lautaillen ja kevät voitas skipata. Nyt nukkumaan, huomenna seittemän tuntia koulua jonka jälkeen vielä viiden tunnin työpäivä, rankkaa mutta kivaa !

Mimmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti