perjantai 31. joulukuuta 2010

vuosi 2010

Tammikuu
Hengailin paljon Topin ja kavereiden kanssa, oli jäätävän kylmä, mua otti päähän ja odotin jo kesää. Hoidin Mimmin koissua ja ostin mm. käärmeleggarit joista poijat mua aina kiusi koulussa !

Helmikuu
Helmikuussa seurattiin kiivaasti olympialätkää ja itkettiin kylmyydestä. Ystävänpäivänä kävin elämäni ekan kerran 3d-lehvassa. Koulussa joku pölli mun ihanaisen pinkin nokian romu puhelimen, joten jouduin ostaa uuden, otin samsungin sitte kun se oli niin lumoava.

                                                                                                                                                                
Maaliskuu

Torquay, sinne meijän piti aluksi kielimatkalle suunnata, mutta ah tuona maaliskuisena alkukevään päivänä meille soitettiin, että kohdetta on vaihdettava, sillä kurssille ei oo menos tarpeeksi porukkaa, siispä valittiin brighton. Vietettiin aikaa ulkoillen kevät auringossa ja vierailtiin rippijuhlissa. Ja aloin muistuttaa vähän haamua.


Huhtikuu
Okei, varmaan 87 prosentilla mun tutuista oli synttärit keväällä !
Vappuna yritin olla koira, mutta näytin korvattomalta kissalta.
Olin enon perheen kanssa ruottinlaivalla ja ideaparkia tyhjentämässä.


Toukokuu
Oli sweet sixteen partyt ! No eivaan, en ees muista millasta mun synttäripäivänä oli (paitsi että olin kuumeessa kotona). Oltiin ysejen kanssa luokkaretkellä helsingissä ja oli ihan jeesh reissu. Peruskoulu päätty viimein. Ja pelattiin about joka päivä futista !


Kesäkuu
Alko futiksen mm-kisat ! Tapitettiin telkkua sen takia tosi paljon ! Syötiin liikaa karkkia ja maattiin. Olin serkkutyttöä vahtimassa. Jännitettiin mille luokalle lukioon ja kenen kanssa, sekä käytiin minigolfaamassa.


HEINÄKUU
Mulla oli maailman ehkä menevin heinäkuu ! Eka viikko riparilla isottelemassa ja sitten 2vkoa brightonissa.


Elokuu
Viimesiä lomapäiviä ja relausta. Nautin siitä että olin taas suomessa. Jee alkaa lukio ja vähäsen jännittää. Tutustuin varmaan 100 uuteen ihmiseen. Ootetaan Mimmin kans että päästäis jo nyrkkeilemään.


Syyskuu
Lähdin Topin porukoiden kans israelin lämpöön sillä välin kun syksy rantautui suomeen.


Lokakuu
Ostin Topin siskolta tän mun nykyisen kameran ja ja ensilumi satoi ja se tosiaankin tuli jäädäkseen. Mä en oikeasti ees huomannu syksyä.


Marraskuu

Se oli mökkeilyn aikaa. Oli ehkä yks läpimmistä viikonlopuista kun oltiin Mimmin mökillä. Tainno ainakin kaikilla meni varmasti hermot muhun kun keksin niin sikamakeita biisejä että ne popittaa mun pääkopassa vieläkin !


Joulukuu
Stressiä koeviikosta ! Mimmi leikkas mun hiukset, koska en enää nähny mitään niiden alta. Tää blogi sai alkunsa ! Motivoiduttiin jo ens kesää silmällä pitäen, eli rantakunto here we come joten sovittiin että uudenvuoden jälkeen se kunnon treeni alkaa. Tosin ollaan oltu nyt kunnollisia ja rehkitty jo vuoden vaihtumista ennenkin ihan kiitettävästi !


Hyvät uudet vuodet !

Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti