keskiviikko 15. joulukuuta 2010

mun polvet on rakoilla

Mulla on ollu aina erilaisia suhtautumisia liikuntaan, mutta silti oon sitä paljon elämäni aikana harrastanu, näin kun mietin niin urheilun lisäksi oon harrastanu 5 vuotiaana muskaria ja näyttelemistä 7 luokalla. Pienenä kävin pikkusten jumpassa ja tanssia harrastin kans kai joskus ? Se kyllä sytytti vaan inhoa kyseistä lajia kohtaan sillä ohjaajana toimi joku vanha mummo ja tanssahtelukin oli sen mukaista.
Lenkkeilly oon yläasteen alusta asti, välil ahkerammin ja välillä passiivisesti. Kuntosalilla käyn kun on aikaa tai kun jaksan viikonloppuna herätä tarpeeksi aikasin (tai kun olis tyhjempää jaksoa koulussa). Tai sitten ku kiinnostaa.
Sulkapalloa perheen kesken, säbää kavereiden kanssa (mun ja mimmin poikakaverit yrittää tehä musta maalivahdin mutta jaa-a).
Kerran viikos bodybicia (suomennos = aerobicia ja lihaskuntoa) ja circuit trainingia. Ja kaikkein ihaninta on kuntonyrkkeily, sitä yleensä se 1,5 h kaks kertaa viikossa ! On ihan sairaan hyvää kuntoilua. Talvella tykkään hiihtää ja nyt oottelenkin latuja !


Oltiin taas alkuviikosta säbäilemässä ! Ja viikonloppuna olis vuorossa Topin pelejä. Muuten nytte on jäänyt näinä päivinä liikunnat suht vähiin kun on koeviikko. Teki mieli melki itkee kemian kokees. No parempi ny ku joululoman jälkeen !

Nyt jatkuu lukeminen ja illalla Jani Wickholmin joulukonserttiin !

Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti